آثار راه یافته به سی و ششمین جشنواره تئاتر لرستان مشخص شدند

روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اعلام کرد: سی و ششمین جشنواره تئاتر استان لرستان با حضور ۹ اثر صحنه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش قاب خبر: هیات انتخاب بخش صحنه‌ای متشکل از آریان شعبان، رامین صادقی و فائزه خوانساری، مهدی محمدی، امیر دلفانی و به دبیر اجرایی امین ابراهیمی، پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، اسامی آثار راه‌یافته به سی و ششمین جشنواره تئاتر استان را اعلام کردند.

به گفته دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره تئاتر استان پس از ارسال ۳۵ متن به دبیرخانه جشنواره، ۲۱ متن جهت بازبینی به جشنواره از سوی هیات انتخاب اثار به جشنواره انتخاب شد که پس از داوری ۹ اثر به جشنواره راه پیدا کرد.

امین ابراهیمی افزود: در این راستا پنج اثر بدون اولویت و چهار اثر مشروط به جشنواره را پیدا کردند که این آثار منوط به تایید نهایی کیفیت اجرایی تا زمان جشنواره هستند.

نمایش مجلس انتقام جویی هملت از بروجرد، نمایش خانه مادری از خرم آباد، نمایش هاقیل از خرم آباد، نمایش سالها بعد سالها از خرم آباد، نمایش مسافرخانه ای در برف از بروجرد همچنین نمایش خوابنامه ملیجکان از الشتر و دورود (مشروط)، نمایش بمب بست از خرم آباد (مشروط)، نمایش خلعت نکو از الیگودرز (مشروط) و نمایش روز سیاوش از بروجرد (مشروط) از آثار راه یافته می باشند.