پاسخگویی ۳۵۰ تماس توسط واحد ارتباطات مردمی ۲۰۲۱
به گزارش قاب خبر: نبی الله شمسی فر تصریح کرد : در سه ماهه سوم امسال تعداد۳۴۰ تماس مردمی با سامانه ۲۰۲۱ برقرار شد که به تمامی این تماس ها پاسخ های لازم ارائه شد.
وی ادامه داد: گفتنی است بیشترین تعداد تماس ها با سامانه ۲۰۲۱در خصوص مشکلات سرقت کابل، واگذاری امکانات در حوزه تلفن ثابت و پیامک های کلاهبرداری است.
شمسی فر اظهار کرد: مشترکین لرستانی می توانند برای دریافت خدمات ،راهنمایی ،شکایات و پیشنهادات ومحصولات مخابراتی با واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰