مشترک خوش مصرف رومشکانی برنده جایزه ۱۰۰ میلیونی پویش با انرژی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: مشترک خوش حساب و خوش مصرف از شهرستان رومشکان با شرکت در پویش با انرژی و انجام امور مدیریت مصرف برق ، برنده جایزه 100 میلیون تومانی این پویش شده است.

به گزارش قاب خبر: مهران امیری اظهار کرد: «جهانشاه ملکی» از روستای رومیانی شهرستان رومشکان با رعایت اقدامت لازم در جهت مدیریت مصرف برق توانسته است در این پویش، جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی را کسب کند.

وی ادامه داد:  تمامی مشترکان با تحقق حداقل ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال گذشته می توانند وارد فرآیند قرعه کشی ماهیانه جوایز با انرژی شوند که در آن تا پایان تابستان مجموعا ۳۰۰ عدد خودروی  اتوماتیک و یک هزار و  ۵۰۰ عدد کمک هزینه ۱۰۰میلیون تومانی خرید کالا به برندگان اهدا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نبروی برق لرستان تصریح کرد: مشترکان در صورت نصب و استفاده از برنامه کاربردی «باانرژی »، با راه های ساده کاهش مصرف برق و نحوه تحقق اهداف پویش آشنا می شوند.

وی افزود: در صورت محقق نمودن اقدامات و اهداف  تعیین شده در برنامه کاربردی، شانس بهره مندی از سایر جوایز ارزشمند پویش را نیز خواهند داشت.

امیری عنوان کرد: به مشارکت کنندگانی که موفق به حداقل ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شوند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی از قبیل ۳۰۰ عدد خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی و بسته های اپرانوری اهدا خواهد شد. وی گفت: همچنین، تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان شدن قبض اعمال می شود.