انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی عامل تصادف در محور بروجرد به نهاوند

رئيس پليس راه انتظامی استان انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی در محور بروجرد به نهاوند منجر به فوت ۴ هموطن شد.

به گزارش قاب خبر ، سرهنگ محمد زارعی بیان کرد: در ساعت ۱۹:۴۰ برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت و جرح در محور بروجرد _نهاوند بلافاصله تیم هایی از پلیس راه ، پاسگاه انتظامی و تیم های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مشخص شد ، یکدستگاه سواری پراید که از سمت بروجرد به نهاوند در حرکت بوده با سواری سمند که در مسیر مخالف حرکت می نموده برخورد که ۳ نفر از سرنشینان پراید و یک نفر از سرنشینان خودرو سمند در محل فوت و ۴ نفر مصدوم، که پس از آن یکدستگاه سواری پژو پارس که با سمند هم مسیر بوده با سمند برخورد که راننده آن نیز مصدوم گردید.

رئیس پلیس راه انتظامی با بیا اینکه علت تصادف انحراف به چپ راننده پراید نسبت به سواری سمند و عدم فاصله طولی سواری پژو نسبت به سواری سمند تشخیص داده شد است افزود: مصدومان توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند‌.

سرهنگ زارعی ضمن توصیه به رانندگان و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت : متاسفانه این محور از محورهای دوخطه بوده که به لحاظ حفظ ایمنی و پیشگیری از تصادفات سال های متمادی است در حال تعریض بوده که متاسفانه تاکنون انجام نشده و لازم است توسط مسئولان محترم مورد توجه ویژه قرار تا ضمن افزایش ایمنی شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.