استانداردسازی پروژه استادیوم سرپوشیده دوو‌میدانی خرم آباد در دستور کار 

قاب خبر: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: پیگیر استاندارد سازی استادیوم سرپوشیده دو و میدانی خرم آباد به عنوان یکی ظرفیت عالی در استان جهت برگزاری  رویداد های بین المللی و آسیایی هستیم.

به گزارش قاب خبر: سید آرش قیاسیان اظهار کرد: استاندارد سازی پروژه استادیوم سرپوشیده دو و میدانی خرم آباد به عنوان یک ظرفیت عالی و زیرساختی ورزش استان جهت برگزاری  رویداد های  بین المللی و آسیایی در دستور کار است.

وی این پروژه عمرانی _ ورزشی را یکی از سرمایه های ملی کشور دانست و افزود: این پروژه زیرساختی که به عنوان یک ظرفیت مهم وبا اهمیت در استان لرستان وجود دارد در حال حاضر با توجه به اعتباری درحدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز احداث نمی شود .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه فعلا به دلیل استاندارد نبودن پیست شرایط برگزاری مسابقات در آن وجود ندارد، تصریح کرد: چندین بار از طریق وزارت ورزش وجوانان این موضوع را پیگیری کرده ایم و ظرف سه ماه آینده نیز با کمک فدراسیون و هیات دو و میدانی استان اقدامات لازم جهت رفع مشکل و استاندارد سازی پیست انجام می گیرد.

قیاسیان مساحت این پروژه ورزشی را ۸ هزار و ۶۰۰  متر مربع عنوان کرد و گفت : با استاندارد سازی پیست استادیوم دو و میدانی خرم آباد شاهد برگزاری مسابقات آسیایی و بین المللی به میزبانی استان و معطوف شدن نگاه دنیا به ورزش لرستان و همچنین اضافه شدن ظرفیت ها و امکانات بیشتر به این مجموعه با توجه به این میزبانی ها خواهیم بود.