پاسخگویی ۳۵۰ تماس توسط واحد ارتباطات مردمی ۲۰۲۱

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: واحد ارتباطات مردمی مخابرات لرستان در سه ماهه سوم ۱۴۰۰ تعداد ۳۵۰ تماس مردمی را ثبت نمود .

به گزارش قاب خبر: نبی الله شمسی فر تصریح کرد : در سه ماهه سوم امسال تعداد۳۴۰ تماس مردمی با سامانه ۲۰۲۱ برقرار شد که به تمامی این تماس ها پاسخ های لازم ارائه شد.

وی ادامه داد: گفتنی است بیشترین تعداد تماس ها با سامانه ۲۰۲۱در خصوص مشکلات سرقت کابل، واگذاری امکانات در حوزه تلفن ثابت و پیامک های کلاهبرداری است.

شمسی فر اظهار کرد: مشترکین لرستانی می توانند برای دریافت خدمات ،راهنمایی ،شکایات و پیشنهادات ومحصولات مخابراتی با واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.