۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری به مراجعین تامین اجتماعی لرستان

قاب خبر: مدیر کل تامین اجتماعی لرستان در نشست با روسا و کارشناسان ستادی و واحدهای اجرایی استان با اشاره به توجه و رویکرد ویژه سازمان تامین اجتماعی به اصل مخاطب محوری و مشتری مداری و التزام به پاسخگویی به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: منوچهر گودرزی بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری در دی و بهمن و نیمه اول اسفند امسال در مراکز ارتباطات مردمی شعب و اداره کل استان انجام شده است .

وی ادامه داد : سامانه ارتباطی ۱۴۲۰ در سازمان تامین اجتماعی گسترده ترین و بزرگترین سامانه پاسخگویی به مردم است که ماهانه قریب به ۲ هزار درخواست مردمی در استان در این سامانه ثبت و توسط متولیان‌ امر در این سازمان پاسخ داده می شود.