گازرسانی به ۱۱۳ روستای لرستان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور

قاب خبر: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۱۱۳ روستای استان تا پایان سال گذشته از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور گازرسانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر:  کرم گودرزی در حاشیه بازدید از طرح گازرسانی به شهر شول آباد الیگودرز افزود: در سفر آذرماه ۱۴۰۰رییس جمهور به لرستان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شدکه شرکت گاز استان در اجرای موفقیت آمیز این مصوبات اهتمام ویژه ای داشته است.

وی ادامه داد: در این راستا گازرسانی به ۱۱۳ روستای استان با اعتبار بیش از یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال انجام شد و در انتهای سال گذشته به اتمام رسید.

گودرزی تصریح کرد: گازرسانی به شهر شول آباد و ۲۸روستای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد در حال انجام است و پیش بینی می شود تا قبل از شروع فصل سرد سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: همچنین گاز رسانی به شهر تیتکان بزنوید و ۱۹ روستای محور مذکور در ۲ فاز اجرایی شد که به صورت مجزا توسط دو پیمانکار در حال انجام می‌باشد و در مجموع ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: گازرسانی به کارخانه آهک صنعتی هیدراته پلدختر با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۴۰درصد در حال انجام است که تا هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

گودرزی گفت: همچنین گازکشی ۴۸۱ منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)و سازمان بهزیستی انجام و تمامی هزینه های مرتبط طبق دستورالعمل و تفاهم نامه ها پرداخت شده است.