کشف و ضبط ۵ قبضه اسلحه شکاری قبل از تخلف

قاب خبر: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: پنج قبضه اسلحه شکاری در ارتفاعات مشرف بر سد ایوشان شهرستان خرم‌آباد قبل از هر گونه تخلف، از شکارچیان متخلف کشف و ضبط شد.
به گزارش قاب خبر: حسین زرین کیا تصریح کرد: یک گروه پنج نفره شکارچی متخلف که به قصد شکار حیات وحش به ارتفاعات مشرف به سد ایوشان شهر خرم‌آباد صعود کرده بودند طی یک عملیات چند ساعته تعقیب و گریز توسط محیط بانان گشت اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان دستگیر و از آنان سه قبضه سلاح گلوله زنی و دو قبضه سلاح ساچمه زنی به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: طی برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده جهت پایش مناطق پرسنل گشت اجرایی یگان حفاظت استان به ارتفاعات مشرف بر سد ایوشان شهرستان خرم‌آباد صعود کردند که پس از دوربین کشی و پایش منطقه‌ متوجه حضور یک گروه پنج نفره از شکارچیان متخلف می‌شوند.

زرین کیا افزود؛ پس از رؤیت شکارچیان محیط‌بانان طی یک عملیات تعقیب و گریز چند ساعته موفق به دستگیری متخلفین شده و از آن‌ها سه قبضه سلاح گلوله زنی و دو قبضه سلاح ساچمه زنی به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط گردید.فرمانده‌ یگان حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد؛ برای متخلفین صورت جلسه تخلف تنظیم و پرونده‌ قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

زرین کیا،  از همه هم استانی‌ها و دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تلفن رایگان ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.