کسب رتبه سوم جهاد کشاورزی لرستان در طرح جهش تولید در دیمزارها

قاب خبر: آیین تقدیر از منتخبین طرح ملی جهش تولید در دیمزارها؛ امروز ۱۸ مهرماه با حضور مسئولان کشوری وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد.

 رتبه سوم  در طرح جهش تولید در دیمزارها

به گزارش اختصاصی قاب خبر: سید عماد شاهرخی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در ارزیابی طرح جهش تولید در دیمزارها سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ، رتبه سوم را در بین ۲۱ استان به خود اختصاص داد.

وی افزود: این در حالی است که در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ سازمان جهاد کشاورزی لرستان رتبه ۱۴ را داشته است که با این تفاسیر سازمان جهاد کشاورزی لرستان با ۱۱ پله صعود رتبه سوم را کسب کرده است.

تحقق اهداف طرح

شاهرخی اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با تلاش بی وقفه و نظارت دقیق ، اقدامات هماهنگ، منسجم و اجرای موثر در تحقق اهداف اجرای طرح، در بین تمام استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: کسب این رتبه ارزشمند را به همکاران پر تلاش و زحمت کش که در این طرح ایفای نقش داشته اند تبریک می گوییم.

قابل ذکر است: لوح تقدیری از طرف دکتر نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و دکتر نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اهدا شد.