کاهش متوسط ۵۸ مگاوات برق در لرستان

قاب خبر: سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته، در تابستان به طور متوسط ۵۸ مگاوات کاهش پیک بار را داشته ایم.

به گزارش قاب خبر: سرپرست شرکت توزیع برق استان گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق در پیک بار کشور ضرورت دارد با توجیه مشترکین و برنامه‌ریزی‌های دقیق این ناترازی را با همکاری مشترکین بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی مرتفع نمود.

مهران امیری افزود:  با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده و همکاری مناسب هم استانی های عزیز و فهیم لرستانی  که در رعایت نکات مربوط به صرفه جویی مصرف برق در روزهای گرم تابستان نهایت همکاری را داشتند موفق شدیم تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم.

وی افزود : حاصل این اقدامات  منجر به کاهش پیک بار استان حداقل به مقدار ۳۸ مگاوات و حداکثر ۷۸ مگاوات و به‌طور متوسط ۵۸ مگاوات شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف استان گفت:  برگزاری ۳ جلسه توجیهی برای کشاورزان،  برگزاری ۲ جلسه توجیهی و تشویقی برای صنایع، برگزاری جلسه تقدیر و تشکر همراه با اهدای لوح سپاس و پاداش ریالی متناسب با همکاری پیک بار سال گذشته، عقد تفاهم‌نامه با مشترکین بخش صنعت، کشاورزی ، اداری بخشی از اقدامات در راستای کاهش پیک بار بوده است.

قباد رستمی تصریح کرد: همچنین ۱۱ هزار و ۸۹ بازدید از مراکز ، سی‌ان‌جی و تجاری جهت کاهش پیک بار، تشکیل گروه‌های بازدید مدیریت‌های توزیع و ستاد شرکت، جلسه هماهنگی با نمایندگی شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل صمت، جهاد کشاورزی از دیگر اقدامات است.

وی افزود: برگزاری ۲  جلسه، تهیه و اعلام برنامه همکاری هفتگی کشاورزی، تهیه و اعلام برنامه همکاری هفتگی صنعتی، بازدید از ادارات کل و سازمان‌های استانی در مرکز استان و سایر ادارات در شهرستان‌ها همراه با نماینده استانداری، پایش مصرف مشترکین همکار در هر روز به‌طور متوسط ۳۰ نفر ساعت و تا کنون یک هزار و ۹۵۰ نفر ساعت، تولید ۱۶۰ گزارش عملکرد برای شهرک‌های صنعتی و استانداری و مدیریت‌های توزیع و اخذ ۷ هزار و ۴۷۶ مورد همکاری مفید از مشترکین دارای تفاهم‌نامه بخشی دیگر از اقدامات بوده است.