پرداخت بیش از ۱۹۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین برق لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان گفت: مشترکین خانگی در لرستان 190 میلیون و 350 هزار و 710 تومان پاداش گرفتند.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: مهران امیری بیان کرد: این میزان پاداش به ۱۱۵ هزار و ۵۸۵ مشترک پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در راستای مدیریت مصرف برق در پیک بار مبلغ ۱۷۸ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۱۹ تومان به ۱۱۲ هزار و ۲۷۰ مشترکین عادی که الگوی مصرف را رعایت نمودند؛پرداخت شده است.

امیری عنوان کرد: همچنین مبلغ ۱۱ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۶۹۰ تومان نیز به ۳ هزار و ۳۱۵ مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده است.

سرپرست  شرکت توزیع نیروی برق لرستان اظهار کرد: این میزان همکاری نشان دهنده این است که میتوان با رعایت دستورالعمل مدیریت مصرف برق میتوان علاوه بر کمک  به شرکت توزیع برق جهت  تامین برق مطمئن و پایدار، از تخفیفات و پاداش های ویزه نیز بهره برد.

امیری گفت: رویکرد ما این است که به سمت خاموشی در بخش کشاورزی و صنعت نرویم لذا با تفاهم و درخواست از مشترکین برای مدیریت مصرف امیدواریم صرفه جویی در انرژی برق به میزانی برسد که ما بتوانیم با همکاری همه بخش‌ها به نیاز‌ها پاسخ دهیم و وضعیت را مدیریت کنیم و از پیک بار عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان اظهار کرد: رویکرد ما این است که به سمت خاموشی در بخش کشاورزی و صنعت نرویم لذا با تفاهم و درخواست از مشترکین برای مدیریت مصرف امیدواریم صرفه جویی در انرژی برق به میزانی برسد که ما بتوانیم با همکاری همه بخش‌ها به نیاز‌ها پاسخ دهیم و وضعیت را مدیریت کنیم و از پیک بار عبور کنیم.

امیری گفت: در ساعات اداری بایستی تا ۳۰ درصد و پس از ساعات اداری بایستی ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در مصرف انرژی صرفه جویی شود که برخی دستگاه‌های اجرایی هنوز این همکاری را جدی نگرفته اند.و هنوز مصرف برق ادارات و بخش‌های دولتی کاهش نیافته و این همکاری مطلوب نیست که امیدواریم به درخواست ما پاسخ دهند تا بتوانیم مدیریت مصرف را محقق کنیم.