واگذاری بیش از ۴۱ هزار  اشتراک جدید گاز در لرستان

قاب خبر:  مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت:‌ ۴۱ هزار و ۵۰۰ اشتراک جدید شهری و روستایی طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در این استان واگذار شده است.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی تصریح کرد: یک هزار و ۱۹۷ واحد صنفی و منزل مسکونی شامل ۳۵۲ خانه روستایی و ۸۴۵ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی لرستان گازرسانی و ۱۸ هزار و ۵۰۰ مشترک شهری و ۲۳ هزار مشترک جدید روستایی نیز جذب شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر خط لوله تغذیه ، توزیع فلزی و پلی اتیلن گاز اجرا، ۲۴ ایستگاه تقلیل فشار احداث و بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ علمک نصب شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: اقدامات شرکت گاز به دورترین و محروم ترین مناطق لرستان رسیده و جذب بودجه پنج هزار و ۲۳۰ میلیارد ریالی سال گذشته با تحقق ۱۰۵ درصدی، عمدتا برای ایجاد این زیرساخت ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون گازرسانی به ۷۵ روستا و ۷۸ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۸۹۰ میلیارد ریال انجام و در این راستا ۲۵۰ کیلومتر خطوط فلزی و پلی اتیلن احداث شد.

گودرزی بیان کرد: احداث مرکز اداری منطقه ۲ خرم آباد در مدت ۶ ماه کمتر از زمان تعیین شده، احداث ساختمان اداری اشترینان، بازسازی کامل و بهره براداری انبار کالا و اتمام مقاوم سازی ساختمان های نواحی گازرسانی ازنا و نورآباد تا پایان مهرماه امسال نیز از جمله اقدامات زیرساختی و تجهیزاتی شرکت گاز استان از سال گذشته تاکنون بوده است.