نقش مهم تریبون های نماز جمعه در فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز

قاب خبر: مدیر عامل شرکت گاز لرستان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه خرم آباد گفت: تریبون های نماز جمعه نقش مهمی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز دارند.

به گزارش قاب خبر:  کرم گودرزی بیان کرد: تریبون های نماز جمعه نقش مهمی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز دارند و رعایت مصرف بهینه گاز و فرهنگ سازی و تبلیغ آن در سطح جامعه از طریق خطبه‌های نماز جمعه و جماعت در مساجد و محافل دینی و مذهبی بسیار تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: صرفه‌جویی در مصرف گاز ادارات و مصارف خانگی باعث رفع محدودیت مصرف گاز صنایع و رونق تولید می‌شود.،

گودرزی اظهار کرد: اگر دوایر دولتی و آحاد مختلف مردم، صرفه‌جویی کنند به یقین به مراکز صنعتی و تولیدی کمک می‌کنند و این مهم باعث می‌شود که این مراکز بتوانند فعالیت خود را بصورت مستمر ادامه داده و در ایجاد اشتغال پایدار نیز تاثیر‌گذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: آنچه به عنوان افزایش تعرفه گاز مطرح شده مربوط به افزایش گازبها کسانی است که رعایت الگوی مصرف را ندارند و به عبارتی بر سفره دیگران نشسته اند و مشترکین عزیز در صورت رعایت مصرف و قرار گرفتن در پلکان یک تا سه مصرف که اعداد قابل ملاحظه ای برای تامین رفاه می باشد شامل هیچ گونه افزایش قیمت نخواهند داشت.

وی همچنین با حضور در میز خدمت شرکت گاز که در محل مصلی خرم آباد برپا شده بود، گفت: پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم و توجه به درخواست ها و پیشنهادهای آنان و کسب رضایت حداکثری مهم ترین وظیفه ماست که این امر با ارتباط مستقیم مردم و همچنین استفاده از خدمات الکترونیک گسترده این شرکت محقق می‌شود.