مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان میشود

استاندار لرستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود

به گزارش قاب خبر: ابوطالب شفقت  در آیین توزیع ۹۲۴ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان، اظهار کرد: انتظار می رود همه پای صندوق های رای حضور داشته باشند و در انتخاب خود به اصلح رای دهند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور توجه ویژه ای به محرومان داشتند اظهار کرد: برنامه هایی از جمله تهیه جهیزیه برای نوعروسان نشان دهنده وحدت و همدلی و توجه آحاد نیروهای مسلح به نیازمندان است و نیروهای نظامی علاوه بر دفاع از میهن و مقابله با دشمن در خدمت مردم و مشغول خدمات رسانی به آنها هستند.

استاندار لرستان با اشاره به خدمات ارتش جمهوری اسلامی در سیل ۹۸ لرستان ادامه داد: خدمات نیروهای مسلح برای کمک به مردم در زمینه های مختلف مورد توجه بوده است.

شفقت با بیان اینکه کمیته امداد به منظور توجه به مستضعفان و محرومان تشکیل شده و در طول ۴۵ سال خدمات بسیاری خوبی ارائه کرده است، عنوان کرد: توجه به محرومان امید به زندگی و نشاط را در بین این خانواده ها افزایش می دهد و این خدمات جزو ماموریت های نهاد مقدس کمیته امداد است.

وی بیان کرد: در دولت شهید رییسی تمام دولت به ویژه رییس جمهور شهید در کنار محرومان حضور می یافت و به آنها توجه می کرد با اشاره به شهادت شهید جمهور بیان کرد: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و طبق قانون اساسی باید رییس جمهور بعدی انتخاب و دولت بعدی تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری هیچکدام از داوطلبان نتوانستند ۵۰ درصد آرا را کسب کنند افزود: براساس قانون اساسی مردم نقش اساسی را در انتخاب دولت دارند و مرحله دوم انتخابات روز جمعه برگزار می شود.

استاندار لرستان گفت: همه مردم استان برای حضور در پای صندوق مبلغ باشند، چراکه این موضوع توانمندی و قدرت برای جمهوری اسللامی خلق می کند و چشم طمع دشمنان را کور می کند.

شفقت ادامه داد: انتظار می رود همه پای صندوق حضور داشته باشند و در انتخاب اصلح به کسی رای دهید که مسیر این دولت را دنبال کند و معیارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند را داشته باشد.