مسدود شدن راه ارتباطی ۲۳ روستا در خرم آباد

قاب خبر: فرماندار خرم آباد، گفت: در حال حاضر سیلاب راه ارتباطی ۲۳ روستای خرم آباد را مسدود و در بخش پاپی نیز سه پل موقت را تخریب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر« محسن احمدی بیان کرد: راه ارتباطی روستاهای سیرم به طرف تنگ هفت و روستاهایی از دهستان های کشور و چم سنگر مسدود است.

وی افزود: پشته جزایری و سراب یاس نیز راه ارتباطیشان مسدود شده بود که با ارسال ماشین آلات و تجهیزات به طور موقت آنها را بازگشایی کرده‌ایم.

احمدی تصریح کرد: در یکی از روستاهای بخش چغلوندی نیز اعلام گزارشی از در محاصره سیل بودن سه واحد مسکونی داشتیم که اکیپ‌هایی به این منطقه اعزام و مشکل آنها رفع شد اما از ساکنان این منازل خواسته ایم که امشب منازل خود را ترک کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی اظهار کرد: برای روستاهای مسدود شده ماشین آلات سنگین راهداری ارسال شده و به محض فروکش کردن بارندگی ها عملیات بازگشایی این مسیرها آغاز خواهد شد.

فرماندار خرم آباد گفت: همچنین سه پل موقت که در بارندگی های قبلی تخریب شده بودند مجددا تخریب شده اند.

وی ادامه داد: پل‌های موقت چول ریز، مامون و نوده از بخش پاپی پلهایی بوده که مجدد تخریب شده اند و درخصوص مسدود شدن این پلها از قبل هم پیش بینی کرده بودیم و در حال حاضر ارتباط آنها با بخش چم سنگر قطع است.

احمدی گفت: منازل مسکونی این منطقه مشکلی ندارند اما معابر آن اطراف دچار آبگرفتگی شده اند و فعلا راهی برای خارج کردن رواناب ها وجود ندارد و باید تا فروکش کردن بارندگی ها صبر کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اکیپی را فرستاده ایم که با شکافتن جداول و ایجاد ابرو آب ای سطحی را هدایت کنند.

احمدی عنوان کرد: آبگرفتگی‌های آن منطقه فعلا مشکلی را برای تردد خودروها ایجاد نکرده است، پل موقت بلیلوند و پل ورودی بام شهر از سمت کرگانه را هم مسدود کرده ایم.

وی افزود: زیرگذرهای امام حسین(ع)، گلدشت و ۲۲ بهمن هم برای دقایقی مسدود شد که شهرداری آنها را بازگشایی کرد و در حال حاضر مشکلی ندارند.

احمدی تصریح کرذ: در قسمت هایی از سطح شهر، آبگرفتگیداریم که اکیپ ها در تلاش برای رفع مشکلات موجود در این مناطق هستند اما با توجه به اینکه حجم دبی ورودی با دبی خروجی همخوانی ندارد عملیات‌ها به کندی صورت می‌گیرد.