لزوم فراهم کردن شرایط برای استقبال از مهمانان نوروزی

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: لرستان با داشتن جاذبه‌های متنوع تاریخی و طبیعی، ظرفیت‌های فراوانی برای پذیرش مسافران نوروزی دارد و بسیاری از مسافران از محورهای مواصلاتی استان عبور می‌کنند.

به گزارش قاب خبر: سعید رازانی بیان کرد: لازم است تا زیباسازی و ساماندهی ورودی شهرها، نورپردازی و لکه‌گیری خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها برای پذیرایی از مسافران نوروزی هر چه سریعتر انجام شود.

وی ادامه داد: تازیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در لرستان فراهم شود، و بررودی مرکز استان در سه محور ورودی‌ خوزستان، بروجرد و الشتر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی ساماندهی شوند.

رازانی گفت: ساماندهی ورودی شهرها در محدوده شهری بر عهده شهرداری و خارج از حوزه استحفاظی شهری، بر عهده راهداری است.

وی عنوان کرد: روشنایی و نورپردازی مسیر بام لرستان تا قبل از عید نوروز، توسط شرکت توزیع نیروی برق لرستان انجام خواهد شد و حفاظت و نگهداری آن بر عهده منابع طبیعی خواهد بود.

مدیرکل بازرسی لرستان اظهار کرد: گشت‌های کلانتری در بام لرستان بویژه در ایام نوروز افزایش یابد.

وی ادامه داد: همچنین شرکت آبفا لرستان آب شرب مورد نیاز برای بام لرستان را با استقرار تانکرهای سیار تامین کند از طرفی سطل‌های زباله نیز در مسیرهای تجمع مسافران در بام لرستان قرار داده شود.

رازانی تصریح کرد: نخاله‌های ورودی بام لرستان جمع آوری و مسیرهای منتهی به بام نیز لکه گیری شوند.

وی افزود: شهرداری خرم‌آباد موظف است که قسمت‌هایی از مسیر بام لرستان را که دچار ریزش شده است تسطیح و محیط پیرامون ساختمان شورای اسلامی شهر خرم‌آباد را ساماندهی کند.

رازانی اضافه کرد: شهرداری خرم‌آباد با همکاری راهداری علاوه بر لکه‌گیری مسیرهای اصلی نسبت به رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها اقدام و راهداری نیز تابلوهای هشدار وجود سرعت‌گیر را نصب کند.