لزوم ساماندهی و تجهیز ناوگان خودرویی ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها

قاب خبر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ساماندهی، تعمیر و تجهیز ناوگان خودرویی ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: حسین میرزایی با تاکید بر لزوم ساماندهی، تعمیر و تجهیز ناوگان خودرویی ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها، اظهار کرد: حل مشکل پاسگاه حفاظتی «شول آباد» نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه بر لزوم تسریع در برگزاری مناقصه فاز دوم ساختمان اداری اداره کل تأکید کرد و ادامه داد: پیگیری راه‌اندازی پنجره واحد مدیریت زمین، پیگیری اجرای مطلوب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پیگیری اعطای تسهیلات برای اجرای پروژه‌ها نیز باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی لرستان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص پروژه پیشگیری از وقوع و اطفای حریق و آخرین آمار آتش‌سوزی در سطح استان را ارائه داد.

سرهنگ امیری در ادامه تذکرات لازم در خصوص راه‌اندازی کانون‌های یادگیری، استفاده از تشکل‌های بند ب ماده ۲۹، فعال‌کردن تعاونی‌های بهره‌برداری، نظارت بر اکیپ اطفای حریق شهرستان‌ها، جانمایی پاسگاه‌های حفاظتی، پیگیری اخذ اعتبارات سال ۱۴۰۲ و کنترل مناطق بن خیز برای پیشگیری از کت‌زنی را یادآور شد.