ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه مهارت های زندگی 

فرماندار بروجرد با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های اثرگذاری در جامعه دارند، گفت: بهره گیری از ظرفیت های کانون‌های مساجد می توان زمینه افزایش مهارت‌های زندگی، اشتغال و تولید را در جامعه افزایش داد.

به گزارش قاب خبر: مسلم مرادی امروز در بازدید از طرح های اشتغالزایی کانون های فرهنگی هنری شهرستان بروجرد، در راستای تحقق شعار سال و حمایت از طرح های مردمی،اظهار داشت: مسجد از دیر باز پایگاه دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بوده است.

فرماندار بروجرد با اشاره به ظرفیت های گسترده کانون‌های مساجد اشاره و خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش محوری در احیای کارکردهای مسجد دارند.
وی برضرورت ارتقای فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و افزود: امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های گسترده و اثر گذاری درجامعه دارند.‌
مرادی خاطرنشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های کانون‌های مساجد می توان زمینه افزایش مهارت‌های زندگی و علمی را در جامعه افزایش داد.
فرماندار بروجرد در این دیدار با بازدید از کارگاه های اشتغالزایی کانون های فرهنگی هنری مساجد، جهت تقویت و حمایت از کارگاه ها، قول مساعد دادند.