ضرورت پرهیز فرمانداران و مدیران از حاشیه های سیاسی

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان گفت: لازم و ضروری است تا فرمانداران و مدیران از حاشیه‌های سیاسی بپرهیزند.

به گزارش قاب خبر: بهرام ستاری دستنایی تصریح کرد: زیرا این استان کم از سیاست‌بازی‌ها آسیب ندیده است و امروز وظیفه و رسالت ما این است به جای پرداختن به حاشیه‌ها به اصل بپردازیم و اصل مردم هستند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم امکاناتی که در خور شأن این ملت هستند به ارمغان آوریم فرمانداری محور اجراست و باید این موضوع را در دستور کار قرار دهیم .

ستاری دستنایی عنوان کرد: رسالتی که امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم‌سالار بر دوش یک مدیر خدمتگزار می‌گذارد عظیم است.

ستاری دستنایی افزود: در بحث توسعه سه عامل اساسی منابع مادی، منابع انسانی و منابع خدادادی موثر هستند.

وی گفت: اگر این سه عامل فضا را برای ایجاد یک اشتغال خوب مهیا نکند نمی‌توانیم مدعی باشیم دولت و مدیران خدمتگزاری هستیم و مدیران باید سه ویژگی جهادی، انقلابی و مردم‌داری را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی لرستان مهمترین رکن دولت مردمی را مردم محوری عنوان کرد و گفت: این دولت قوی مردمی برای چیست؟ برای این است که بگوییم مردم ولی نعمت جامعه اسلامی هستند و امروز نظام باید با تمام ظرفیت و مدیریت اجرایی به جای پرداختن به حاشیه‌های سیاسی به بحث پاشنه آشیلی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان دردآوردترین مساله یاد می‌کند بپردازند و این رسالت اصلی ماست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی لرستان گفت: این مردمی که ۴۲ سال است با همه تنگناها و تلخ‌کامی‌ها‌ پای انقلاب ایستاده‌اند و سختی‌ها و مدیران را در ادوار گذشته تحمل کرده‌اند همچنان به پای اعتقاد به ولایت و نظام ایستادند؛ امروز خوشبختانه دولتی آمده است تا دوگانگی‌های کاذب را از بین ببرد و روسای جمهوری که تا به قدرت رسیدند دوگانگی‌های کاذب را در قانون اساسی مستمسکی برای عدم قدرت و اجرای مسئولیت خود می‌دانستند امروز رئیس جمهوری داریم که با تمام شایستگی‌های خود کاملاً در راستای توسعه و راهبردهای مقام معظم رهبری حرکت می‌کند نه فراتر از قانون و نه پایین‌تر از قانون و این نقطه قوتی برای مدیرانی است که در کنار این دولت خدمتگزاری می‌کنند.

ستاری دستنایی ادامه داد: دست به دست هم دهیم و این دردهای مزمنی که در کشور و به تبع آن در لرستان لرستان قهرمان پروری که خاطرات شهدا یادآور رشادتهای جوانان این دیار است که الگو و پارادایم هستند و در بحث مدیریت هم می‌توانند الگو پارادایم باشند را برطرف کنیم و هماهنگ و یکپارچه، یک ندا از فضای خدمتگزاری بیرون آید و آنهم خدمت به نظام ‌و مردم باشد.

وی بیان کرد: اعضای شورای تامین به عنوان حامی بسیار خوبی برای فرمانداری بودند و در ادامه مسیر نیز حامی فرماندار جدید باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی لرستان در ادامه گفت: به مدیران شهرستانی تاکید می‌کنم که وظیفه و رسالت دستگاه‌های استانی این است وقتی جایی شهرستان می‌شود ادارات آن باید مستقر شود.

ستاری دستنایی خاطر نشان کرد: از سال ۹۲ باید ساختار یک اداره در شهرستان شکل می‌گرفته است و این پذیرفتنی نیست اگر قرار است مدیران نماینده شهرستان باشند و مردم برای انجام کارهای اداری خود یک بار در شهرستان و یک بار به استان بیایند این دوباره کاری است و اصلاً لطفی ندارد.

وی تصریح کرد: اگر مردم گلایه می‌کنند باید آنها حق دهیم چون انتظار حل مشکلات را دارند.
معاون استاندار تاکید مرد: مردم‌مداری در دستور کار فرمانداران و روسای دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا بتوانیم در پرتو این مردم شایسته، فضای شایسته‌ای را برای آنها مهیاکنیم.