ضرورت توسعه زیرساخت های فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در سلسله

قاب خبر: نشست فصلی حجت الاسلام و المسلمین امیدی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی و کیانوش سوری دبیر شورای فرهنگ عمومی با موضوع توسعه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش قاب خبر: حجت الاسلام والمسلمین امیدی ضمن ابراز رضایت از عمکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله تصریح کرد: فرهنگ عمومی همیشه یکی از مسائل اساسی و مهم جامعه است که با توسعه زیرساخت ها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی در شهرستان می‌توان خیلی از مشکلات گذشته را از پیشرو برداشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلسله تاکید کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی نیاز به اعتبارات ریالی قابل ملاحظه‌ای دارد، لذا انتظار میرود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان توجه بیشتری به اعتبارات فرهنگی شهرستان سلسله برای بالا بردن سطح آگاهی و فرهنگ مردم داشته باشد.

در ادامه کیانوش سوری؛  دبیر شورای فرهنگ عمومی سلسله ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی ماه های گذشته اظهار کرد:خوشبختانه به جهت پیشبرد اهداف کاری این اداره در ساماندهی و حمایت از هنرمندان، اصحاب رسانه و فعالان قرآنی و همچنین اجرای برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح شهرستان همیشه از حمایت های معنوی و فرهنگی امام جمعه پرتلاش شهرستان سلسله برخوردار بوده ایم که این خود باعث دلگرمی برای ادامه فعالیت های متنوع می باشد.