ضرورت ایجاد جهش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم لرستان

استاندار لرستان در جلسه‌ای که با حضور سردار آبرومند فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، بر ضرورت رفع مشکل تامین آب روستاهای استان تأکید کرد .

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار تصریح کرد: دولت سیزدهم اقدامات و برنامه های اساسی در زمینه رفع محرومیت روستاهای کشور با کمک مجموعه سپاه در نظر گرفته است و در همین راستا پروژه های زیادی در مناطق محروم استان آغاز شده است .

 وی ادامه داد: استفاده کامل از فرصت های پیش آمده و آمادگی برای ایجاد جهش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها یک ضرورت است که باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به لزوم شتاب دادن به فرآیند محرومیت زدایی روستاهای فاقد آب شرب استان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای پروژه های مختلف در مناطق روستایی، تسریع در انجام پروژه های آبرسانی روستاهای استان مورد انتظار است .

زیویار ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع) افزود: آبرسانی به روستاهای استان و تکمیل پروژه‌های این حوزه مستلزم انجام کار جهادی و برنامه ریزی دقیق با لحاظ تسریع در اجرای عملیات است .

 وی یادآور شد: در پایان این جلسه سردار آبرومند دستورات لازم جهت پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از مجموعه سازندگی سپاه لرستان برای تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی به روستاها را صادر کرد