شهید سلیمانی زنده تر از سردار سلیمانی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ویژه برنامه « مرد میدان » گفت: آمریکا و اسرائیل فکر کردند که با حذف فیزیکی سردار، مکتب مقاومت را زمین گیر می کنند اما امروز به برکت خون سردار سلیمانی، این مکتب بیش از زمان حیات این شهید عزیز در حال رشد و توسعه است.

به گزارش قاب خبر: احمد حسین فتایی افزود: شهید سلیمانی زنده تر از سردار سلیمانی است، سردار سلیمانی و همرزمانش موجبات وحدت و همدلی کشورهای مسلمان منطقه را فراهم آوردند و امروز عاشقان مکتب مقاومت در سرتاسر منطقه بر انتقام خون حاج قاسم عزیز و ابومهدی المهندس تاکید دارند.

وی اظهار کرد: پس از برگزاری موفق این برنامه تصمیم گرفتیم که در راستای تبیین فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت طی یکسال پیش رو تا دومین سالگرد شهادت سردار، چهار فصل برنامه تحت عنوان ” راه سلیمانی “برگزار شود که فصل اول آن همزمان با آزاد سازی خرمشهر با عنوان ” نخل و بلوط “، فصل دوم همزمان با هفته دفاع مقدس با عنوان ” مشق شیدایی “، فصل سوم در هفته بسیج و با حضور نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری با عنوان ” علمداران ” و فصل چهارم آن امروز با عنوان « مرد میدان » برگزار شود تا با بهره گیری از زبان هنر بتوانیم بخشی از دِین خود به شهید مقاومت ” حاج قاسم سلیمانی ” را ادا کرده باشیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این چهار برنامه، همایش ها و برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی در شهرستانهای استان برگزار شد که از آن جمله می توان به همایش شعر در پلدختر، سوگواره چمری در دلفان، سوگواره مور در رومشگان و رویدادهای موشن گرافیک و هنرهای تجسمی، شعر خوانی و نمایشنامه خوانی در شهرستان های استان اشاره کرد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی ادامه دهنده راه کربلا و امام حسین (ع) است و انشاالله تا ظهور حضرت قائم (عج ) ادامه خواهد داشت.