زنان پیشروان فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت

قاب خبر: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در اجلاسیه ۴۷۹ زن شهید لرستان با عنوان « انیس شاهدان» گفت: پایه‌های انقلاب اسلامی در کشور و منطقه به‌روی شانه‌ زنان و همسران شهدا است.

به گزارش قاب خبر: سردار مرتضی کشکولی بیان کرد: فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در ایران اسلامی نهادینه شده‌ است و زنان پیشروان این فرهنگ هستند.

وی ادامه داد: اکنون انقلاب اسلامی در عراق به‌عنوان ستونی محکم برای جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه شناخته می‌شود.

سردار کشکولی تصریح کرد: جمهوری اسلامی از یک کشور نوپا و خسارت‌دیده جنگ به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ که این قدرت در سایه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به‌دست‌ آمده‌ است.

وی عنوان کرد: کودکان و زنان فلسطینی در غزه به‌دستور مستقیم آمریکا و مشارکت اروپا توسط رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند ، این اقدام نشانه‌ای بر اقدامات جنایت‌کارانه رژیم غاصب اسرائیل است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سیر مجاهدت فلسطینی‌های مجاهد صعودی شده و از مبارزه با سنگ به طوفان الاقصی رسیده‌ که این غافلگیری اسرائیل از قدرت مجاهدان فلسطینی، دنیا را متحیر کرده‌ است.

سردار کشکولی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در یمن و لبنان تصریح کرد: ایران سردمدار مبارزه با جبهه استکبار در منطقه است و مبادله قدرت به نفع این جبهه در حال تغییر می باشد و رژیم صهیونیستی به‌زودی از منطقه برچیده می‌شود.

وی  گفت: کشتار زنان و کودکان تاثیری در روحیه ایستادگی جبهه مقاومت ندارد، حوادث غزه مقاومت را قوی تر می کند و تیر دشمن برای مرعوب‌کردن ملت‌ها با ایستادگی جبهه مقاومت، کودکان و زنان به سنگ می‌خورد.