رضایت ۸۶ درصدی تامین کنندگان کالایی از خدمات شرکت گاز لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از انجام سنجش علمی میزان رضایتمندی ذینفعان در راستای ارائه خدمات بهتر این شرکت در سال 1401 خبر داد.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی افزود: سنجش رضایت ذینفعان با ترکیب روشهای کمی و کیفی تحلیلی بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و با توجه به پیاده سازی استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۴ ( استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتریان ) و ایزو ۱۰۰۰۲ ( استاندارد مدیریت شکایات ) در این شرکت هر ساله با توجه به خواسته ها و انتظارات ذینفعان در بخش های مجزا اجرا می شود.

وی ادامه داد: بخش ها شامل مشترکین خانگی، مشترکین عمده، متقاضیان و مراجعین، اصحاب رسانه، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان می شود .

گودرزی تصریح کرد:  شرکت گاز لرستان در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: در همین راستا طرح مذکور در سطح استان اجرا شد که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم.

گودرزی بیان کرد:  شرکت گاز استان هر ساله برای سنجش رضایت‌مندی ذینفعان با همکاری کارشناسان و پژوهشگران مرتبط اقدام به نظرسنجی می‌کند؛ بر همین اساس، میزان رضایت مندی به ترتیب ذیل به ثبت رسیده است: بخش مشترکین خانگی ۷۷ درصد، مشترکین عمده ۸۱ درصد، همسایگان تاسیسات ۸۴ درصد، مراجعین و متقاضیان ۸۱درصد، اصحاب رسانه ۸۵ درصد، پیمانکاران اجرایی ۶۵ درصد ، پیمانکاران خدماتی ۷۵ درصد، تامین کنندگان کالایی ۸۶ درصد و نمایندگان جامعه ۷۵ درصد از خدمات شرکت گاز استان لرستان ابراز رضایت داشته اند که نشان دهنده وضعیت مناسب رضایت‌مندی است.