رضایت ۸۶ درصدی تامین کنندگان کالایی از خدمات شرکت گاز لرستان
به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی افزود: سنجش رضایت ذینفعان با ترکیب روشهای کمی و کیفی تحلیلی بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و با توجه به پیاده سازی استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۴ ( استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتریان ) و ایزو ۱۰۰۰۲ ( استاندارد مدیریت شکایات ) در این شرکت هر ساله با توجه به خواسته ها و انتظارات ذینفعان در بخش های مجزا اجرا می شود.
وی ادامه داد: بخش ها شامل مشترکین خانگی، مشترکین عمده، متقاضیان و مراجعین، اصحاب رسانه، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان می شود .
گودرزی تصریح کرد: شرکت گاز لرستان در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: در همین راستا طرح مذکور در سطح استان اجرا شد که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم.
گودرزی بیان کرد: شرکت گاز استان هر ساله برای سنجش رضایتمندی ذینفعان با همکاری کارشناسان و پژوهشگران مرتبط اقدام به نظرسنجی میکند؛ بر همین اساس، میزان رضایت مندی به ترتیب ذیل به ثبت رسیده است: بخش مشترکین خانگی ۷۷ درصد، مشترکین عمده ۸۱ درصد، همسایگان تاسیسات ۸۴ درصد، مراجعین و متقاضیان ۸۱درصد، اصحاب رسانه ۸۵ درصد، پیمانکاران اجرایی ۶۵ درصد ، پیمانکاران خدماتی ۷۵ درصد، تامین کنندگان کالایی ۸۶ درصد و نمایندگان جامعه ۷۵ درصد از خدمات شرکت گاز استان لرستان ابراز رضایت داشته اند که نشان دهنده وضعیت مناسب رضایتمندی است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰