دعوت شورای هماهنگی تبلیغات‌ لرستان برای حضوردر تشییع پیکر شهدای گمنام

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در اطلاعیه ای از مردم برای حضور در آیین تشییع پیکر شهدای گمنام دعوت کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان در اطلاعیه ای از عموم مردم استان و به ویژه عاشقان و دلدادگان حضرت فاطمه زهرا(س) دعوت کردتا فردا(یکشنبه) در آیین تشییع پیکر شهدای گمنام شرکت کنند.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهدا مظهر راستین فداکاری و نمونه بارز خلوص و خداباوری هستند که با ایثار و تقدیم جان خود در راه دفاع از میهن و ارزش ها به اعلی درجات کمال نائل گردیده اند.

حال که خاک گلگون استان لرستان بار دیگر معطر به شمیم شهدا گردیده و پیکر مطهر سه شهید گمنام، کوی و برزن این دیار شهید پرور را مزین ساخته، مردم قدرشناس این استان به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بار دیگر با حضور در مراسم تشییع این لاله های به خون خفته حماسه ای بزرگ خواهند آفرید و زنده بودن مکتب و سیره شهیدان را نمایان می سازند.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان  از عموم مردم ولایی این استان دعوت می کند فردا یکشنبه ۲۶آذرماه همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور  گسترده در آئین تشییع پیکر  مطهر شهدای گمنام حضور یافته و از مجاهدت های خالصانه فرزندان شهید خود قدردانی نمایند.

لازم به ذکر است مراسم فوق راس ساعت ۹ صبح از محل میدان شهدا خرم آباد آغاز و پس از آن پیکرهای مطهر شهدا به سمت مصلی الغدیر تشییع می شود.