دعوت از سرمایه گذاری برای اصلاح روشنایی معابر تحت حوزه شرکت برق لرستان

قاب خبر: سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: این شرکت برای اصلاح روشنایی معابر تحت حوزه خود و جایگزینی با لامپ های کم مصرف ( LED ) از سرمایه گذاران دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش اختصاصی قاب خبر:  مهران امیری افزود: بر اساس آیین نامه ایجاد بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست، مصوب شورای عالی انرژی و دستورالعمل اجرایی ان، سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) به عنوان دبیرخانه بازار مذکور از همه علاقمندان و سرمایه گذاران برای مشارکت در امر سرمایه گذاری در طرح اصلاح روشنایی معابر استان دعوت می کند.

وی اظهار کرد: پس از اجرای طرح به میزان معادل انرژی صرفه جویی شده ناشی از اجرای طرح «گواهی مبادلات مستقیم برق» ، اوراق صرفه جویی انرژی توسط شرکت توانیر برای سرمایه گذار صادر خواهد شد و اوراق مذکور قابل عرضه به مشترکان و خریداران برق در بورس انرژی و یا انعقاد قرارداد با نیروگاه خواهد بود.

امیری عنوان کرد: همچنین  این گواهی قابل تخصیص به سایر کاربری ها همچون مصارف تجاری، خانگی، استخراج رمزارزها، کشاورزی و … بوده و دارنده گواهی مجاز خواهد بود در دوره استفاده و به میزان انرژی مندرج در آن از بورس انرژی یا از طریق انعقاد قرارداد با مالک نیروگاه، برق خریداری و با پرداخت هزینه های مربوط، در محل و زمان مورد نظر انرژی را دریافت و مصرف نماید.

وی تصریح کرد: به منظور هماهنگی های مربوطه و پاسخ به سوالات در خصوص ساز و‌کار سرمایه گذاری در بازار بهینه سازی انرژی، متقاضیان می توانند با شماره های ۸۸۰۸۶۱۴۵-۰۲۱ خانم وثوقی و ۸۸۰۸۴۶۸۶-۰۲۱ آقای اکبری تماس حاصل نمایند. و‌ یا به سایت ساتبا به آدرس http://satba.gov.ir/ مراجعه نمایند.

امیری گفت: همچنین در صورت نیاز به اخذ اطلاعات و مشخصات دقیق چراغ ها و معابر، نماینده شرکت توزیع نیروی برق استان، آقای ترابی با شماره تماس ۰۹۱۶۷۴۸۴۹۳۰ پاسخگوی متقاضیان خواهند بود.