دستگیری عاملین ایجاد درگیری و نزاع تحت تعقیب در بروجرد

فرمانده انتظامي بروجرد از شناسايي عاملین ایجاد درگیری و نزاع تحت تعقيب در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش قاب خبر، سرهنگ مهدی مهدوی کیا تصریح کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد نزاع و درگیری که از اراذل و اوباش سابقه دار در یکی از محلات شهرستان بروجرد، بلافاصله مأموران انتظامی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب پس از عربده کشی از محل گریخته، که با تلاش ماموران انتظامی و تحقیقات میدانی، اراذل و اوباش، شناسایی و در اقدامی پلیسی در مخفیگاهشان در یکی از محلات شهرستان بروجرد دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مهدوی کیا با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، تصریح کرد: فراجا در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد قانونی خواهد کرد.

گفتنی است، تعدادی از مردم و اهالی ساکن در محل سکونت این اراذل و اوباش با تقدیر و تشکر، خشنودی و رضایتمندی خود را از کارکنان انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی اعلام کردند.