دستور ویژه رئیس جمهور برای تخصیص اعتبار و رفع موانع برخی پروژه‌های لرستان

قاب خبر: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی نهاد ریاست جمهوری، فرهاد زیویار، استاندار لرستان و تعدادی از استانداران، استان‌های کشور، با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، دیدار و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت لرستان، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی این استان را با رئیس جمهور در میان گذاشت.

به گزارش قاب خبر: استاندار لرستان از دستور ویژه رئیس جمهوررئیس جمهور برای رفع موانع حقوقی و تخصیص اعتبارات لازم برای برخی از پروژه‌های استان خبر داد.

فرهاد زیویار در این دیدار با اشاره به اینکه استان برای سفر دور دوم رئیس جمهور آماده می‌شود، بیان کرد: قرار است در سفر دور دوم دولت به استان طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمرانی مختلفی افتتاح شود.

زیویار به اهمیت طرح‌هایی همچون سد معشوره، آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاکآزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک، ایجاد شهرک‌های صنعتی در استان، شرکت یخچال‌سازی لرستان و پروژه‌های آب و فاضلاب اشاره کرد و خواستار رسیدگی برای رفع موانع و تامین اعتبارهای لازم این پروژه‌ها شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این دیدار ضمن دستور ویژه برای طرح‌های سد معشوره، قلعه فلک‌الافلاک و یخچال‌سازی لرستان برای تخصیص اعتبارات لازم و رفع موانع حقوقی و اداری این طرح‌ها دستورات لازم را به معاون اجرایی و وزارتخانه‌های ذی‌ربط صادر کرد.