درگیری مسلحانه عوامل قطع درختان هشتادپهلو خرم‌‌آباد با محیط‌بان‌ها

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از درگیری متخلفین قطع اشجار و مخربین طبیعت استان در منطقه حفاظت شده هشتاد پهلو با محيط‌بانان خبر داد.

به گزارش قاب خبر: محمد صالحی بیان کرد: طی گزارش واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر ورود متخلفین به منطقه شکار و صید ممنوع هشتادپهلو و قطع اشجار و تخریب طبیعت جهت زغال گیری، گشت اجرایی یگان حفاظت استان روز گذشته جهت پیگیری موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری متخلفین اقدام به شلیک مستقیم با سلاح جنگی کلاشنیکف به سمت محیط‌بانان کردند.

صالحی تصریح کرد: متخلفین بلافاصله بعد از حضور و تذکر محیط‌بانان اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت ماموران کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در این درگیری به بنده و چند محیط‌بان دیگر آسیب و جراحت وارد شد. ظرف  چند روز گذشته این دومین بار است که متخلفین اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت ماموران محیط زیست استان می‌کنند،در درگیری متخلفین با محیط‌بانان منطقه‌ حفاظت شده اشترانکوه در هفته گذشته یکی از محیط بانان هدف شلیک مستقیم متخلفین قرار گرفت و از ناحیه دست دچار آسیب شد.

وی ضمن قدردانی از عوامل انتظامی در پیگیری موضوع گفت:  با تشکیل پرونده برای این متخلفین و طرح موضوع در محاکم قضائی، برخورد قاطع با این متخلفین انجام شود.