خط قرمز ناجا؛ حراست و دفاع از امنیت عمومی

قاب خبر: فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: حراست و دفاع از امنیت عمومی، خط قرمز ناجا است.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: سردار یحیی الهی بیان کرد: پلیس همیشه با چشمانی بیدار و آگاه به نیات و اهداف دشمنان و با روحیه انقلابی و پاسداری از ارزش های دینی و الهی، نقشه دشمنان را خنثی ساخته است.

وی با اشاره به اینکه حراست و دفاع از امنیت عمومی، پاسداری از جان و مال مردم خط قرمز کارکنان انتظامی است، ادامه داد: در موقع بروز ناامنی و خطر، پلیس مقتدرانه وظایف و مسئولیت های محوله را انجام می دهد زیرا امنیت، یکی از ارکان مهم زیر ساخت حیات زندگی بشر است .

سردار الهی عنوان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم، در راستای حفظ و برقراری نظم و آرامش، امنیت در جامعه و… تلاش می کند و با افرادی که به هر نحوی سعی در خدشه دار کردن آرامش و امنیت مردم داشته باشند برخورد می کند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: اصحاب رسانه دلسوز نظام و نیروی انتظامی هستند و در راستای امنیت و پاسداری از جان، مال و ناموس مردم پذیرای انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران هستیم.

وی افزود:  برای حفظ آرامش ، نظم و امنیت تلاش می‌کنیم و در مسیر حفاظت از ارزش‌های انقلاب کوتاهی نخواهیم کرد و یک قدم عقب نشینی نمی کنیم.

سردار الهی گفت: نظم و امنیت موجود در استان حاصل تلاش جمعی آحاد مردم است و پلیس نگهدارنده نظم و امنیت تولید شده توسط مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مردم لرستان صد در صد مخالف بی حجابی هستند،  عنوان کرد: مردان و زنان لرستان در فتنه اخیر  با دشمنان و معاندان همراه نبودند و به خود اجازه ندادند که عفاف را کنار بگذارند به همین منظور  مشکلات زیادی در استان در این راستا ایجاد نشد.

وی بیان کرد: تجمع غیر قانونی توسط افراد در هیچ کجای دنیا برای هیچ حکومت و نظامی قابل پذیرش نیست و به دنبال آن در ایران و به تبع در  لرستان نیز پذیرفتنی نخواهد بود.

سردار الهی تصریح کرد: معاندان در رسانه‌های مجازی علیه جمهوری اسلامی دروغ پراکنی می‌کنند و همین امر موجب بزرگ و حساس تر شدن وظیفه اصحاب رسانه شده است.

وی گفت: خبرنگاران، جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند و به عنوان رابطان مردم و مسئولان باید در راه انقلاب، حفظ ارزش ها، امنیت، برقراری آرامش، بیان واقعیت ها و… تلاش کنند. و آب به آسیاب دشمن نریزند.