حمایت تامین اجتماعی از شرکتهای دانش‌بنیان

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: در جهت رونق اشتغالزایی در سطح استان از شرکت های دانش‌بنیان و کارآفرین حمایت می شود.

به گزارش قاب خبر: منوچهر گودرزی بیان کرد: کارگاه آموزشی و مشاوره ای برای این شرکتها برگزار خواهیم کرد تا ضمن اطلاع دقیق تر از قوانین تامین اجتماعی، بتوانند از مزایای مندرج در قانون تامین اجتماعی استفاده کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از صنایع در استان و کشور بخاطر تحریم های ظالمانه و سایر مشکلات به حالت رکود درآمده اند، مابقی واحدهای صنعتی و تولیدی نیز توقعات و خواسته‌هایی از تامین اجتماعی دارند که قول مساعد می‌دهیم در چهارچوب قانون نهایت مساعدت لازم را با آنها خواهیم داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: ممکن است تحقق برخی از خواسته‌های آنان توسط اداره کل ممکن نباشد اما همین موضوعات نیز از سازمان مرکزی پیگیری می‌ شود تا شاید تغییری در شرایط و مقررات رخ دهد و مشمول ارفاقات خاصی شوند.

وی عنوان کرد: اگر شرکت یا واحد صنعتی‌ در حال‌حاضر در بحث پرداخت حق بیمه و لیست های جاری مشکلاتی دارد در حد توان در گرفتن لیست های حق بیمه، همکاری های لازم لحاظ می شود و در صورت داشتن بدهی معوق نیز تقسط صورت می گیرد.

گودرزی گفت: امیدواریم با استفاده از طرح‌ها و تبصره‌های قانونی باری از دوش کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی فعال برداشته شود و شاهد رونق اشتغالزایی در سطح استان باشیم.