جابجایی یک هزار و ۶۰۰  زائر حرم امام خمینی (ره) توسط ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان

قاب خبر: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: هزار و ۶۰۰ زائر از استان در قالب ۳۳ دستگاه ناوگان اتوبوس جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: مرتضی شیروانی بیان کرد: همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) هزار و ۶۰۰ زائر از استان لرستان در قالب ۳۳ دستگاه ناوگان اتوبوس در روز شنبه مورخ ۱۳ خرداد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی های انجام شده اعزام زائران به سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)  توسط انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تصریح کرد:  مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر نظارت کافی بر موارد فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام انجام دادند.

وی، گفت: تیمی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه نیز در پاسگاه‌های منتخب کنترل و نظارت‌های مربوطه را انجام دادند.

شیروانی اظهار کرد: در ارتباط با تسهیل و ارتقا ایمنی سفر زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) راهداران پرتلاش این اداره کل به طور ویژه ضمن انجام اقدامات فنی و عمرانی در تمام محورها به ویژه مسیرهای اعزام و پر حادثه به صورت آماده‌باش کامل تا پایان مراسم در خدمت زائران بودند.