تمرکز ملی بر مدیریت مصرف ضامن تامین انرژی و پایداری اقتصادی کشور و صنعت برق

اختصاصی قاب خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: مدیریت مصرف یک انتخاب برای کشور نیست، بلکه یک ضرورت است و تمرکز ملی بر اجرای آن، امنیت تامین انرژی و پایداری اقتصادی کشور و صنعت برق را تضمین می‌کند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری قاب خبر: مهران امیری تصریح کرد: در این بین حفظ تمامی حقوق شهروندی به صورتی که برقی مطمئن و پایدار با کم ترین قیمت در اختیار مشترکین خوش مصرف قرار بگیرد در اولویت مسئولین وزارت نیرو، شرکت توانیر و شرکت های توزیع می باشد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای عبور از تابستان ۱۴۰۱ همکاری مردم بود که باعث شد شاهد کاهش مصرف بخش خانگی باشیم.

امیری اظهار کرد: امسال نیز اجرای طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی مصرف برق در دستور کار قرار گرفته تا با این روش هم به اقتصاد خانواده‌ها لطمه‌ای وارد نشود و هم مشترکین را راغب به صرفه‌جویی نماییم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: مهم‌ترین نماد حقوق بشر، حقوق شهروندی است و این شرکت توجه ویژه‌ای به این امر دارد و در رابطه با حقوق شهروندی وظایف مهمی بر عهده دستگاه‌های اجرایی گذاشته شده تا بتوان از حقوق شهروندان صیانت کرد.

وی ادامه داد: تسهیل در ارائه خدمات، توجه به حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان می‌باشد که همواره سرلوحه کار پرسنل و تلاش‌گران صنعت برق بوده است.

امیری تاکید کرد: با نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف می‌توانیم در آینده شاهد کاهش بیش‌تر مصرف برق با همکاری تمامی مشترکان به‌ویژه صنایع و ادارات باشیم.