تجهیز مدارس وکانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش

قاب خبر: رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای عدالت آموزشی و فراهم نمودن بسترهای لازم فرهنگی هنری،مذهبی وآموزشی مدارس وکانون های فرهنگی تربیتی مناطق کمتر برخوردار مدارس استان با همکاری و مساعدت خیرین ومجمع خیرین استان به تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مناطق ۲۴ گانه آموزشی تجهیز شدند.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: حامد پارسانژاد بیان کرد: این تجهیزات در راستای عدالت آموزشی و ایجاد فرصت برابر دسترسی و استفاده از تجهیزات و ملزومات لازم و با محوریت کانون ها و مدارس کمتر برخوردار در سطح کل نواحی مناطق استان توزیع شد.

رئیس اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی تصریح کرد: کانون های فرهنگی تربیتی با توجه به جایگاه و پتانسیل خود نقش بسزایی در پرورش و شکوفایی استعداد های فرهنگی، هنری ، مذهبی ، ورزشی دانش آموزان دارند.

وی گفت: لذا توجه ویژه به این امکان می تواند نقش مهمی در مقابله با هجمه های همه جانبه فرهنگی و جنگ نرم دشمن ایفا نماید.

پارسا نژاد عنوان کرد: هم اکنون ۳۱ کانون فرهنگی و تربیتی در سطح استان فعال می باشند و امسال با توجه ویژه دولت سیزدهم و تعامل موثری که باوزارتخانه شکل گرفته برای نخستین بار بالاترین حجم اعتبار اعم از وزارتی واستانی در تمامی ادوار گذشته داشته ایم .

وی گفت: در این راستا اقلام اهدایی شامل، ۱۵۰ سیستم رایانه ارتقا یافته،
۱۰ دستگاه آبسرد کن، یک هزار بسته لوازم التحریر برای اهدا به دانش آموزان مناطق محروم ، ۳ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب، ۳ هزار جلد دفتر و لوازم التحریر می باشد .