تجلیل از مقام هنری استاد مهدوی در جشنواره استانی خوشنویسی «همای رحمت»

از مقام هنری استاد محمدنبی مهدوی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی خوشنویسی «همای رحمت» ازنا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش قاب خبر: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا گفت: یکی از مهمترین و اصلی ترین سیاست‎های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تقدیر و تجلیل از هنرمندانی است که در قامت هنرمند پیشکسوت، سالهای سال به تربیت هنرمندان جوان و نوجوان مبادرت ورزیده و خدمات فرهنگی هنری فراوانی به یادگار نهاده‌اند.

محتشم افزود: استاد محمدنبی مهدوی، از هنرمندان پیشکسوتی است که همکاری نزدیک خود را با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا از دهه هفتاد آغاز کرده و پس از گذشت سه دهه، همچنان به تدریس در این انجمن مبادرت دارد.

وی گفت: یکی از مهمترین مظاهر فرهنگی استاد مهدوی، حُسن خلق ایشان در کنار مهارت هنری است و همین عامل مهم، از او شخصیتی محبوب، محوری و مورد اعتماد ساخته و ایشان را به هنرمندی مورد احترام تمام اقشار جامعه مبدل ساخته است.

محتشم از همکاری صمیمانه‌ استاد مهدوی و سایر هنرمندان انجمن خوشنویسان در برنامه‌های فرهنگی هنری تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه با فعالیت هنرمندان و شورای انجمن خوشنویسان ازنا به مدیریت استاد مهدوی، این انجمن تبدیل به یکی از انجمن‎های فعال استان شده که برگزاری نمایشگاه‌های مکرر خوشنویسی یکی از مظاهر آن است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا در پایان ضمن آرزوی سلامت و موفقیت برای استاد مهدوی گفت: به تجربه اثبات شده که هرکجا هنرمندان پیشکسوت حضور داشته باشند، برنامه ها با موفقیت بیشتری برگزار می‌شوند.