تامین اجتماعی لرستان در رتبه دوم کشور

قاب خبر: مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: این اداره کل در ارزیابی سه ماهه اول سال جاری سازمان در رتبه دوم کشورقرار گرفت .

به گزارش قاب خبر: منوچهر گودرزی بیان کرد: خوشبختانه با تلاش وهمت همه همکاران بخش بیمه ای استان در شعب و ستاد استان توانستیم شاخص های ارزیابی استان را که ارتباط مستقیمی با رضایتمندی مخاطبین سازمان دارد ارتقائ دهیم و دربین کل استان‌های کشور به رتبه دوم دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به برنامه های توسعه محور سازمان، افزود: بیمه فراگیر خانواده ایرانی یکی از طرح‌های تحولی سازمان تامین اجتماعی است که براساس آن دختران، زنان‌ خانه‌دارو دانشجویان توسط تامین اجتماعی بیمه می‌شوند و این امر را برای خانواده‌های ایرانی تسهیل کرده است.

گودرزی تصریح کرد: در مورد خدمات غیرحضوری تحت عنوان طرح ۳۰۷۰، این کار در لرستان آغاز کردیم که براساس این طرح ۳۰ مورد از خدمات غیرحضوری و ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها کاهش داده و خوشبختانه با توسعه این طرح خدمات غیر حضوری از ۳۰ سرویس تاکنون به ۵۷ سرویس رسیده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۳۵ هزار و ۸۵۰ نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان بوده و از خدمات مختلف آن بهره‌مند هستند، یادآور شد: در مجموع از کل جمعیت لرستان،  ۷۷۵ هزار و ۵۷۲ نفر با تامین اجتماعی در ارتباط بوده و از خدمات درمانی وبیمه ای سازمان استفاده می کنند.