بی توجهی وزارت راه و تبدیل محور پلدختر – معمولان – خرم آباد به جاده مرگ

قاب خبر: نماینده مردم پلدختر در مجلس با اشاره بر بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری به استانداردسازی جاده پلدختر–معمولان–خرم آباد گفت: انفعال مسئولان در رفع نقاط حادثه خیز و بی‌توجهی به تذکرات اینجانب  موجب شده این محور ترانزیتی به قتلگاهی برای مردم تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خانه ملت با انتقاد از بی توجهی وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری به رفع نقاط حادثه خیز جاده ترانزیتی پلدختر- معمولان- خرم آباد گفت: این جاده ترانزیتی در اثر سیل سال ۹۸ تخریب شده و هم اکنون نقاط حادثه خیز بسیار زیادی دارد و عدم ایمنی‌سازی این جاده پر تردد و نبود حفاظ، گارد ریل و جداکننده(‌نیوجرسی) موجب سقوط مکرر خودروها به داخل رودخانه شده و تعدادی کثیری از خانواده‌ها را داغدار کرده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان مربوطه علی‌رغم تذکر و نامه نگاری‌های پی در پی و نشست‌های متعدد نسبت به رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ پلدختر که مسیر تردد مردم پلدختر و معمولان و مسافران از استان‌های کرمانشاه‌، ایلام و خوزستان است، بی توجه هستند. انفعال مسئولان در رفع نقاط حادثه خیز و بی‌توجهی به تذکرات  موجب شده این محور ترانزیتی از شهرهای جنوب و غرب به مرکز کشور به قتلگاهی برای مسافران و مردم بومی تبدیل شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس  عنوان کرد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری حتما باید برای رفع نقاط حادثه خیز مسیر پلدختر–معمولان–خرم آباد فکر عاجلی کرده و در اولین گام نسبت به نصب گارد ریل، حفاظ و نیوجرسی در این مسیر اقدام کنند تا بیش از این شاهد فوت عزیزان و داغدار شدن خانواده‌ها در اثر نبود ایمنی کافی در جاده‌ها نباشیم.