بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۷ طرح گازرسانی در دلفان

قاب خبر: با حضور استاندار لرستان ، نماینده مردم  شهرستانهای  سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی، ۳۷ طرح گازرسانی در شهرستان دلفان کلنگ زنی و به افتتاح رسید.

به گزارش قاب خبر: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در ششمین روز از دهه مبارک فجر طرح های گازرسانی به ۱۰ روستا و ۹ واحد تولیدی و صنعتی  شهرستان  دلفان با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ گازرسانی به ۱۸ روستای این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

گودرزی افزود: گازرسانی در شهرستان دلفان در راستای ایجاد زیر ساخت و رفع محرومیت زدایی از منطقه بوده که با گازدار شدن این ۱۸ روستا همه روستاهای واجد شرایط گازرسانی در شهرستان دلفان از این نعمت الهی بهره مند می شوند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در دوره مسئولیتم در مجلس یازدهم در زمینه گازرسانی دیدم اقدام کم نظیری بود.

یحیی ابراهیمی بیان کرد: گازرسانی به ۱۶۰روستا در کمتر از سه سال نقش مهمی در رفاه مردم و محرومیت زدایی منطقه داشته است و معتقدم علیرغم همه محدودیتها ، این کار بزرگ فقط با کار جهادی ، انقلابی و پیگیری و تلاش شبانه روزی امکان‌پذیر بوده است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان  در این مراسم خدمت رسانی به مردم منطقه دلفان را وظیفه همه دستگاهها برشمرد و اظهار کرد: توجه به مردم این منطقه و ایجاد رفاه برای مردم از ماموریت های خوب شرکت گاز بوده که اینجانب نیز به نوبه خودم از زحمات و تلاشهای شبانه روزی قدردانی می نمایم.