بهره برداری از ۵ پروژه ورزشی در هفته دولت

قاب خبر: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت:پنج پروژه ورزشی تا نیمه نخست امسال و همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش قاب خبر: سید آرش قیاسیان تصریح کرد: در حال حاضر ۵۲  پروژه ورزشی در استان در دست اجرا می باشد که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و با برنامه‌ریزی انجام شده،پنج پروژه ورزشی تا نیمه اول امسال و همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱ چمن‌مصنوعی با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۲۲ میلیارد تومان در شهرستان‌های پلدختر، بروجرد، ازنا، دورود و خرم‌آباد تکمیل و در اواخر مهرماه افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم استان، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری است که سال گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه لحاظ شد و تلاش می‌شود امسال تقاطع غیرهمسطح و همچنین جاده‌ای که از بام تا مجموعه ورزشی به طول ۲۲ کیلومتر است احداث شود که این بخش از پروژه ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

قیاسیان در بخش دیگری از صحبت هایش به خانه‌های ورزش روستایی گریزی زد و گفت: در حال حاضر یک خانه ورزش روستایی در بیچون سفلی بروجرد در دست اجرا می باشد که این پروژه با همکاری معاونت روستایی عشایری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال نیز با همت وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود که از استان لرستان حدود ۳۰۰ نفر شرکت می‌کنند.