برگزاری پویش همراهان سفر ایمن ویژه اربعین حسینی در لرستان

به گزارش قاب خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: امسال علاوه بر خدمت رسانی در امر تسهیل در تردد و ایمنی زائران اربعین حسینی، اجرای پویش سراسری همراهان سفر ایمن ویژه این ایام در دستور کار قرار گرفت. مرتضی شیروانی […]

به گزارش قاب خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: امسال علاوه بر خدمت رسانی در امر تسهیل در تردد و ایمنی زائران اربعین حسینی، اجرای پویش سراسری همراهان سفر ایمن ویژه این ایام در دستور کار قرار گرفت.

مرتضی شیروانی افزود: به طور همزمان از ۱۵ تا ۳۱ شهریور هر روز از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در ۱۵ ایستگاه در ۱۰ استان مرزی و معین با هدف فرهنگسازی ایمنی و ترغیب رانندگان و زائران به استراحت در طول سفر برگزار می شود.

شیروانی عنوان کرد: لرستان با دو ایستگاه میزبان زائران خواهد بود، ایستگاه اول در ابتدای آزادراه خرم آباد_پل زال و ایستگاه دوم در محور خرم آباد_کوهدشت مجتمع خدماتی رفاهی خداکرمی برپا شده است.

وی تصریح کرد: طراحی المان پویش استان با الهام از فرهنگ بومی آیینی سنتی لرستان، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و معنوی نظیر سرود، تواشیح، مداحی با گویش محلی، مسابقه عکاسی، مسابقات فرهنگی، پخش ادعیه و … از محورهای این پویش خواهد بود.