برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی «راه بی‌پایان» در ازنا

قاب خبر: نمایشگاه خوشنویسی «راه بی‌پایان» مشتمل بر بیست اثر خوشنویسی شکسته؛ آثار «اعظم نعمتی» از هنرمندان انجمن خوشنویسان شهرستان ازنا در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری غدیر افتتاح گردید.

به گزارش قاب خبر: در این برنامه که با حضور گسترده علاقمندان برگزار شد، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیرمقدم به هنرمندان و مدعوین برنامه گفت: همکاری هنرمندان شهرستان ازنا با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مثال زدنی است .

میثم محتشم  افزود: طی دو ماه گذشته، حتی یک روز هم نگارخانه ی این اداره، روز بی نمایشگاه را طی نکرده است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده فرهنگی هنری زنده‌یاد استاد غلامرضا آریانپور، پیشکسوت خوشنویسی شهرستان ازنا نیز گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد بزرگان و مفاخر فرهنگی هنری، چراغ راه هنرمندان جوان و نوجوان در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر خواهد بود.

حسنی  شهردار ازنا نیز در آیین افتتاحیه، ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاههای هنری گفت: شهرداری ازنا با نگاهی فرهنگ محور و برای پیشبرد اهداف فرهنگی هنری شهرستان، حمایت از هنرمندان را وظیفه خود دانسته و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های ارزنده‌ای را برگزار خواهد کرد.

در ادامه به پاس سالها تلاش و زحمات صادقانه زنده‌یاد استاد غلامرضا آریان‌پور، رییس اسبق انجمن خوشنویسان شهرستان ازنا، پس از رونمایی از تابلوی جدید نگارخانه، تابلوی گذشته تعویض و با استقبال حاضران، نام نگارخانه از «نقش قلم» به نام «نگارخانه استاد غلامرضا آریان‌پور» تغییر یافت.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا ۳۰ آبان ماه صبح و عصر، پذیرای علاقمندان می‌باشد.