برگزاری آخرین آزمون‌ نظری ادواری و جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در لرستان

مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آخرین آزمون‌ نظری ادواری و جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در این استان خبر داد.

به گزارش قاب خبر: معصومه اولیایی گفت: چهل و چهارمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در بخش نظری به صورت حضوری –آنلاین از جمعه ۲۳ شهریور آغاز شده است و تا دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ادامه دارد.

وی گفت: آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر با هدف ارتقاء سطح آموزش‌های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش‌های مهارتی به صورت جامع و هماهنگ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله در ۳ مقطع خرداد، شهریور و دی ماه برگزار می‌شود.

اولیایی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از آزمون‌های ادواری و جامع گفت: در این دوره بیش از ۲۸۰ نفر شرکت‌‌کننده در آزمون‌های جامع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و ادواری بخش فرهنگ و هنر شرکت کرده‌اند که خرم‌آباد ۴۷ نفر، بروجرد ۱۳۲ نفر و الیگودرز ۱۰۲ شرکت‌کننده را داشته است.

وی افزود: چهل و چهارمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر و سومین آزمون جامع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در رشته‌های هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، هنرهای دیجیتالی، چاپ و هنرهای ظریف به صورت حضوری- آنلاین برگزار می‌شود.

اولیایی در ادامه با اشاره به اتمام آزمون‌های عملی گفت: آزمون‌های عملی این دوره از۱۷ شهریور ماه آغاز شد و تا ۲۱ شهریور ماه برگزار شد.

شایان ذکر است: کلیه مراحل این آزمون ها از زمان ثبت نام تا برگزاری و صدور مدارک و گواهینامه ها به صورت سامانه ای و هوشمند است و نتایج آزمون‌ها در سامانه آزمون هنر به نشانی: honarazmoon.ir پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.