برپایی ۱۰ پایگاه اسکان مسافران نوروزی در لرستان

قاب خبر: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از برپایی پایگاه اسکان مسافران نوروزی از سوی این اداره کل در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: رضا عزتی بیان کرد: آموزش و پرورش همواره پیشگام در میزبانی از اسکان مسافران نوروزی بوده و هست، کما اینکه در سال گذشته ۶۷ هزار و ۶۱۵ نفر در قالب ۱۷ هزار و ۵۰۰ خانوار توسط آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: امسال آموزش و پرورش لرستان ۱۰ پایگاه را پیش بینی کرده است تا هزار و ۵۸۶ اتاق در قالب ۱۶۵ مدرسه در اختیار میهمانان قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، افزود: تمام تلاش ما بر این است تا مسافران نوروزی خاطره خوبی از مهمان نوازی مردم لرستان به خاطر بسپارند و آموزش و پرورش نیز این مهم را به نمایش خواهد گذاشت.

عزتی تصریح کرد: پیش بینی شده امسال سفرهای نوروزی از اواسط اسفند آغاز شود اما در عین حال فعالیت مدارس طبق تقویم آموزشی انجام شده و مدارس تا پایان اسفند به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه در ارتباط با موضوع ایجاد شده برای برخی دانش آموزان در بروجرد نیز عنوان کرد: فعالیت مدارس طبق روال عادی در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانش آموزانی که طی روزهای گذشته علائمی از مسمومیت در آنها ایجاد شده بود خوشبختانه در سلامت کامل هستند و در کلاس درس حاضر شده‌اند.

عزتی افزود: به منظور کاهش استرس برخی دانش آموزان که به این مشکل مواجه شده بودند گروه‌های متخصص مشاور در مدارس حاضر شده و با دانش آموزان صحبت کردند که همین امر در کنترل استرس دانش‌آموزان این مدارس تاثیر خیلی خوبی داشته است .