بررسی مطالبات و مشکلات واحدهای صنعتی در لرستان

اختصاصی قاب خبر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی 2خرم آباد  و ناحیه صنعتی پل هرو خبر داد

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری قاب خبر: فرزاد محمدی بیان کرد: مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک و ناحیه صنعتی مذکور مورد بررسی قرار گرفت و  با توجه به راه حل و پیشنهاد های ارائه شده جهت بر طرف نمودن مشکلات  و مسائل موجود  رایزنی و مصوبات مربوطه جهت پیشبرد امور صورت گرفت.

وی ادامه داد: به منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه، جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات کارآفرینان، صنعتگران، تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی، جهت بهبود، توسعه و تسهیل فضای کسب و کار، این جلسات به صورت ماهانه در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی استان قرار گرفته است .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان؛ پیگیری و تداوم  این جلسات و پاسخگویی به فعالان اقتصادی را در راستای خدمت رسانی به صنعتگران و تولید کنندگان و ایجاد یک فضای تعامل، هم فکری و همدلی بخش خصوصی با دولت در زمینه افزایش شاخص های اقتصادی، بهبود بهره وری از صنایع، گسترش تولیدات بومی و کیفی، افزایش اشتغال پایدار و  توسعه صادرات ذکر کرد.

محمدی تصریح کرد: در اینجلسات مشکلات و موانع موردی صنعتگران و مشکلات زیربنایی شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد و ناحیه صنعتی پل هرو مطرح و راهکارها و تصمیمات لازم جهت رفع موانع اتخاذ گردید .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان بر لزوم تلاش و برنامه ریزی مدون (کوتاه مدت و بلند مدت ) برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی تولیدی، صنعتی و تجاری تاکید کرد.

وی اظهار کرد: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های چهره به چهره  و برپایی جلسات هم‌اندیشی با مجموعه های تولیدی، مجدانه به دنبال رفع موانع، بهبود و تقویت تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری هستیم.

محمدی با اشاره به کارآفرینی، خلاقیت، نوآوری، آموزش و تربیت نیروی کار ماهر در شهرک‌های صنعتی، تصریح کرد: با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی بیش از پیش خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و به منظور رونق صنایع تولیدی استان، لازم است رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی با جدیت در دستور کار قرار گیرد و شرکت شهرک های صنعتی لرستان نیز آمادگی هر گونه همکاری در این زمینه را دارد