برداشت بی‌رویه آب‌های زیرزمینی مشکل واحدهای صنعتی ناحیه صنعتی خوشناموند

قاب خبر:   تولید کننده قطعات بتنی سبک و سنگین مستقر در ناحیه صنعتی خوشناموند گفت: محصولات تولیدی ما بلوک‌های سبک معدنی و سنگین سیمانی  است که روزانه ۴ تا ۵۰۰۰ قطعه بلوک تولید می‌کنیم که برای این میزان تولید روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ هزار لیتر آب مورد نیاز می‌باشد .

به گزارش قاب خبر: احسان درویشیان اعلام کرد : عمده مشکل اساسی ما در ناحیه صنعتی خوشناموند مشکل آب است که آب موجود در این ناحیه متاسفانه با ساخت و سازهای بی‌رویه و غیر مجاز در اطراف ناحیه صنعتی و کاشت ۱۵ هزار نهال در اطراف این ناحیه باعث شده با کمبود جدی آب در این ناحیه مواجه شویم .

وی ادامه داد:  متاسفانه با مراجعه به مراجع قانونی و ارسال درخواست کتبی تاکنون به این موضوع رسیدگی نشده و نتیجه نگرفته‌ایم .

درویشیان اظهار کرد : چندین دامداری و تالار و ساختمان‌های غیر مجاز در حال ساخت و ساز می‌باشند که متاسفانه آب زیرزمینی قبل از اینکه به مصرف واحدهای صنعتی برسد از اطراف ناحیه استفاده می‌شود که این حجم آب ناحیه جوابگوی تولید کنندگان نمی‌باشد .

این تولید کننده تصریح کرد: انتظار ما از شرکت شهرک‌های صنعتی این است که یا یک حلقه چاه آب به این ناحیه اضافه شود و یا از استقرار و ساخت و سازهای بی‌رویه در اطراف ناحیه جلوگیری نماید .

وی اعلام کرد: در بحث زیرساختی ناحیه صنعتی خوشناموند انتظار داریم پیاده‌رو معابر کف سازی شود و ساختمان آتش نشانی و ساختمان اداری در این ناحیه بنا گردد.

وی افزود : همچنین از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان که زحمات زیادی در راستای افزایش تولید و تکمیل زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای صنعتی در استان داشتند درخواست میشود  تا مشکل آب و نبود ساختمان آتشنشانی که جزء زیرساختهای مهم این ناحیه صنعتی بحساب میآید را در اولویت قرار دهند .