اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما «کیو» خرم آباد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در سینما "کیو" خرم آباد اکران می شوند.

به گزارش قاب خبر: رضا نیازی روز شنبه اظهار کرد: نهمین میزبانی لرستان برای اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در سینما کیوخرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر نیز افزود: این جشنواره از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار و گروه‌های موسیقی سنتی و پاپ از استان لرستان حضور خواهند داشت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: به مناسبت ایام دهه فجر، برگزاری جشنواره سرود استانی، جشنواره هنرهای تجسمی و جشنواره شعر فجر در لرستان برگزار و با همکاری ستاد کانون‌های مساجد و پایگاه انصارالمهدی اجرای سرود و موسیقی در ورودی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد انجام خواهد شد.

نیازی با اشاره به افتتاح سینما کیو خرم‌آباد ادامه داد: برپایی نمایشگاه آثار منتخبان جشنواره هنرهای تجسمی در نگارخانه‌های سراسر استان و حضور سه گروه تئاتر صحنه‌ای و خیابانی نیز همزمان در جشنواره تئاتر فجر در لرستان اجرایی می شود.

وی از تدارک برگزاری جنگ‌های شادی در ایام دهه فجر هم خبر داد و اضافه کرد: این فعالیت‌ها با همکاری هنرمندان استان انجام و برنامه‌های هنری محدود به ایام دهه فجر نبوده و هر هفته اجرای رخدادهای فرهنگی و هنری را در سطح استان شاهد خواهیم بود.