انجام عمل مکانیکال ترومبواسپیریشن و  فارماکومکانیال ترومبکتومی دوطرفه اندام های تحتانی در بیمارستان مدنی

قاب خبر: عمل مکانیکال ترومبواسپیریشن و سپس فارماکومکانیال ترومبکتومی دوطرفه اندام های تحتانی در بیمار با DVT (لخته های حاد وریدی) وسیع دو طرفه اندام های تحتانی در بیمار اعزامی از بیمارستان شهید رحیمی؛ در بیمارستان شهید مدنی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: دکتر آرش امین فوق تخصص بالن انژیوپلاستی و سی تی آنژیوگرافی بیان کرد  : این عمل وسیع و سنگین که در بیمارستان شهید آیت اله  مدنی خرم اباد امروز انجام شد از اعزام بیمار به خارج از استان پیشگیری کرد .

وی ادامه داد: با توجه به هزینه سنگین درمانی این قبیل اقدامات که انجام انها گاها در مراکز معدود خصوصی کشور با دستمزدهای بالا انجام میشود در بیمارستان قلب خرم آباد  با تعرفه دولتی و حداقل هزینه درمانی  انجام شد.

ضمنا بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد  بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز در حال خدمات دهی به تمام هم استانی ها و استان های همجوار با تعرفه های مصوب دولتی می باشد.

لازم به ذکر است امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ علی رغم انجام این اقدام پیشرفته درمانی، برای دو بیمار سکته قلبی حاد کمتر از ۵۰ سال اعزامی از مراکز شهرستانی  انژیوگرافی و انژیوپلاستی اورژانسی عروق کرونر نیز انجام شد.