افزایش حد اعتبار نساجی بروجرد

قاب خبر: استاندار لرستان گفت: اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در دستور کار و اولویت قرار دارد.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار بیان کرد:بانک ملی با پرداخت افزایش حد اعتباری شرکت نساجی از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان موافقت نموده است و ظرف روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته و پرداخت قسط اول؛ عملیات اجرایی پروژه جاده خرم آباد – پلدختر از سر گرفته شد.

زیویار تصریح کرد: موضوع ماده ۵۶  جاده خرم آباد- پلدختر توسط کنسرسیوم بانکی، مرکب از بانک های ملی ،سپه و پاسارگاد با مدیریت بانک ملی، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: رویکرد اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و رفع مشکلات واحدهای اقتصادی  استان صورت گرفته است.

استاندار لرستان اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه جاده خرم آباد – پلدختر در دست انجام است و قسط اول آن توسط این بانک ها تامین و پرداخت شده است.

زیویار افزود: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی مهم ترین موارد مطرح شده هستند.

وی بیان کرد:همچنین تصمیم گیری در خصوص تصویب منابع ارزی طرح لاستیک سازی خرم آباد با عاملیت بانک ملی، توسط صندوق توسعه ملی را دیگر موضوع مطرح شده در این دیدار اعلام کرد.

وی در این خصوص از موافقت اولیه مدیرعامل بانک ملی برای اجرایی شدن آن خبر داد وافزود: حجم سرمایه‌گذاری این طرح  هفت هزار میلیارد تومان است.

زیویار گفت: این طرح در سال ۱۳۹۴ کلنگ زنی شده و پیشرفت فیزیکی آن در حال حاضر حدود ۲۰ درصد می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه تصویب تامین منابع آن از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در سال گذشته می باشد، عنوان کرد: اجرای مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور به لرستان و رفع مشکلات واحدهای اقتصادی ضروری و در اولویت است

استاندار لرستان گفت: در صورت بهره برداری، این طرح برای یک هزار و ۵۰۰  نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

وی افزود: تامین منابع ۳۲۵ میلیارد تومانی بخش کشاورزی موضوع بعدی مطرح شده در این جلسه، بود که در این خصوص نیز مباحثی عنوان شد.