افتتاح ۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت محور های فرعی و روستایی در کوهدشت

طی مراسمی با حضور استاندار لرستان، ۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت محور های فرعی و روستایی در شهرستان کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش قاب خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  لرستان اظهار کرد: پروژه و طرح های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حوزه های حمل و نقل، راه روستایی و راهداری با اعتبار ۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح می شوند.

شیروانی به پروژه های افتتاح شده در شهرستان کوهدشت در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود:روکش آسفالت محور های فرعی و روستایی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: این ۱۰۲ کیلومتر شامل روکش آسفالت حفاظتی اسلامی سیل در ۱۳ محور روستایی به طول ۷۵ کیلومتر ، احداث و آسفالت محور روستایی ضرون به طول ۸کیلومتر، محور روستایی گدارگه به طول ۶کیلومتر، هومیان به طول ۶ کیلومتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شیروانی اضافه کرد: روکش آسفالت محور گراب به طول ۴ کیلومتر و محور کوهنانی به طول ۳ کیلومتر ازجمله پروژه های راهداری می باشد که در شهرستان کوهدشت به بهره برداری رسید.